2011. október 30., vasárnap

Khador hét

lezárult a liga harmadik játékhete, ami sokáig egész jól ment - tanult kollégám Wolfi számára is - így kiérdemelte a fenti címet...

25 pontos (powergamer) listám:
OW&Scrapy
    Behemot
Death Star (full WG+Officer+Kovnik Joe)
pEiryss
Sanyi

Sanyi kiváló kiegészítése a banyának - feltéve, ha tudja tartani vele a lépést...

első meccsem szerdán Xor ellen egy zászló oltogató küldetés, melyben sikeresen kontesztáltam a zászlókat a kritikus 3. körben, amit ellenfelem nem vett figyelembe, így a küldetésre koncentrált, nem a pusztításra, amit én megtettem, így én vittem el a küldetést végül.

második játékom csütörtökön Dávid ellen zajlott, ahol jól dobtam a tough-ot, így a WG osztag megpecsételte Skarre sorsát...

pénteken Feri ellen ment az első menet, és sikerült kontrollálni a küzdelem helyszínét annyira, hogy egy scenarió győzelem kijöjjön, itt sokat segített, hogy a héten először (és egyedüliként) használtam (és jókor) a featemet...

a negyedik küzdelem szintén pénteken LamalasTamással (első küzdelmünk) Xor szervezésének hála eléggé elfajult... a lehető legrosszabb szembenállás egy borzalmas küldivel: az osztag tagok egymást áldozzák be, így nem gyűjtök lelkeket, lesz egy köröm, amikor nem lesz fókuszom, és az ellenfél deployába kell érnem...

izgalmas meccs kerekedett végül, de sajnos azt nem mondhatom, hogy bármikor is jól éreztem magam... kivéve talán az első akciót, amikor az AOE szóródásra Eiryss feje felett 1-1-6-6 ot dobtam, ami egy távozó elf lánykát jelentett... de innentől rendesen cserben hagytak a kockák...
Tomi sok hibával játszott:
- bár az első kapóra jött neki, 8 inchre állt fel 10 helyett, így egy kóristája még épp kontesztálta a a zónáját, amikor beszaladtam a saját még élő Eiryss-emmel - nem jött a várt első kontroll pont.
- még a futásom előtt rámozgott a teljes osztagával a stealthes kislányra, de 5 incsen kívül maradt - pedig neki is szerepelt a listájában a csaj...
- a featjét akkor szórta el, amikor nem voltam benn a banyával
ellenben a végjátékot sokkal jobban bírta, és végül egy megérdemelt 'caster kill meghozta a heti vereségem...

ezen a meccsen az 5 incs mozgású öreglány minimum 80-90et mozgott, igaz, három teleporttal, de végigfutott a saját alapvonalán, majd fel az ellenfél deployába (írt is egy kontrolpontot), végül azon az alapvonalon is szaladt kicsit...
mivel azonban az első pontírás nem jött össze, és a hátrafutó kórista megint kontesztált, én pedig 14 incs és 7 centi távolságra indított kísérletemmel fél incs hijján, de nem értem el, maradt volna a kill, de azt egy fokusz kempelő pSavy ellen nem tudtam összehozni...
trükközni szerintem nem volt értelme, egy körön belül mindenkivel a felállási zónájába ér vissza, és megint csak az ölés marad, mint esély... erre pedig a banya nem képes...

ez is lett a csata nagy tanulsága, az egy szem távolsági varázslatával vagy 3 POW 13 ütésével nincs caster akivel végezzen, így beigazolódott a C kategóriás besorolása... mondjuk az infantrymachine elleni scenario játékban nyújtott teljesítménye felhozza talán Bre, de a kompetitív játékra ez kevés...

így a hétvégén beszereztem a következő Khador hadtest magját, Strakhov kollégát és Torch uraságot! :) a Decimatorom át is alakítottam rögvest, és ráadásnak elkészítettem a fém vázra épülő Fekete Ivánt is... mindketten szerepelnek nem csak az alábbi képeken, de a 35 pontos listámban is.



nagyon csibész 'jack-nek tűnik mindkettő, jól illenek a banyához is, de majd a 16os Deffel sétáló Ivánra is kíváncsi leszek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése