2011. október 23., vasárnap

2.B.

huh. elviharzott a vendégsereg és egy gyors poszt is belefér még a mai napba...
talán nem is volt olyan rossz ez a játékmentes vasárnap az egész heti ligapontvadászat után... hiszen múlt vasárnap sem tudtam játszani, így a négy meccset a hétköznapokba kellett beleszorítani. az első kettőről már meséltem, a többit pénteken sikerült abszolválni. a két Khadori boszi küzdött vállt vállnak vetve egyszer Emi és Lama orboros&légió serege ellen - közepes sikerrel, majd Rudi és MalcolmFeri cygnar&cryx párosa ellen órákon át tartó hősies küzdelemben, de elestünk... baromi jó meccs volt, jó lezárása a 15 párosnak...
egyébként vagy az új generáció 'castereiben több a talentum, vagy Wolfie jobb játékos nálam, még nem tudom... ;)

a heti hobby feladat mellett sikerült kicsit a mellékes feladatokkal is haladni, összeraktam a héten egy Kraye konverziót, a felsőtestet cseréltem ki egy alt. journeymanével... szerintem ez tűrhetően sikerült, és nem mellesleg elnyerte párom tetszését, akinek az egész készült... ha már velem fest...



aztán ahogy már írtam, az osztaggal is haladtam kicsit, ez a részfeladat innen már meglesz...


illetve összegányoltam egy Behemót  figurát is... ezzel kevésbé vagyok elégedett, de következő héten pályára lép, tehát most be kell érnem ennyivel, alszom még rá párat, fel lehet-e dobni még valamivel, szívesen fogadom az öleteket...


itt pedig a heti közös festés alatt tovább készült Zerk párom tollából...


és végül a heti feladvány készre jelentése, OW elmaradhatatlan kispajtása, Scrapy...



25 pontban találkozunk, pacsi!

1 megjegyzés: