2011. október 17., hétfő

első hét összefoglaló

nos, a második heti festésről még semmit nem tudok mondani - mivel az egész hétvégés vidám meló mellett nem is történt semmi, de az első héten játszottam még három eleddig titkolt meccset.

szerdán Gróf úr neoelfjeivel csaptunk össze (KillBox)... mit ne mondjak, brutális sereget kovácsolt 15 pontból, Eyrisst, MHAt és MHSF+Commandert vezetett támadásra Ravyn... én ugyanazzal a listával játszottam, és bizony nem fájt a stealth mindenkinek... ment az adok kapok, míg végül a Banya mellett egy lőfegyverét vesztett Decimator maradt meg pár kozákkal, az ellenfél casterével és két-három MHSF tagjával szemben...
sajnos indulnom kellett dolgozni, így nem maradt idő a végjátékra, pedig nyeregben éreztem magam... betoltam tehát a Banyát rohamtávba, Ravyn pedig meg is ette...

csütörtökön Dávid kalózaival játszottam, itt rendre dobtuk ki egymás szemét, a Marinereket(?) töltő MasterGunnert már a második körben kiszedtük, a Buccannerrel egyetemben... ezen a meccsen is szépen toltuk le az ellenfelet a pályáról (talán túl agresszíven is játszom?) és bár a végén csak a szerencse mentett meg a semmiből elővarázsolt casterkilltől, bezsebeltem egy győzelmet is. (mivel a Decimátorra szórt AOE alá eső banya ebből kapott 5 sebet, hátrébb húztam, hogy ez ne forduljon elő még egyszer... na így hiányzott két-három milliméter, hogy elérjen a kalóz lövése...)

pénteken hirtelen felszabadulva Emivel játszottunk egyet (SupplyLine), itt kicsit szégyelltem magam, de nem tudtam kihagyni, hogy a második körben beteleportáljak a max wolves of orboros osztag közepére, és kilencet acélkarmokra ne hányjak... a maradék hármat levitték a kossiták... tudtam, hogy a 3. jó köröm lesz...
Emi mentette a menthetőt (-Scrapy), de a köv kört 16 fókusszal kezdtem... a ckillhez messze voltam - végül a saját figurára roham mehetett volna -, de olyan zsíros célpont volt a pureblood, hogy rámentem az öreglánnyal... egy kókuszom maradt, de le is szedtem... mindhárom ojjektívát kontroláltam, de az Argus rohamra nem számítottam - 8ra talál, 4-et védek, minden ütés bejött, az utolsónál tízre halván jött a dupla hat.
Emi megérdemelten győzött, többször vétettem a végjátékban - mert a 26 ARMon kempelés bár nem az én világom, de az egy biztos scenárió győzelem lett volna -, de egy feat bemondással ezt az Argus rohamot is megúsztam volna...

ja, és így elvben elveszett az előző körben szerzett 18-19-20 asra bondolt Decimátorom is... hehe. :)

azért nem állok rosszul a ligában, mert a nyitó versenyen voltak azért jó eredményeim (ha nem is túl jó meccseim...), ennek negatívuma pedig, hogy bár feltett szándékom volt elvinni a stratéga címet, pont azon a listán hátul kullogok, nyugodtan cserélhettem volna a megszerzett disznókra a seregem ezen a héten...
(a versenyen Vladdal küzdöttem) persze rengeteg idő még az a négy hét...

na elég a kesergésből, festeni kell valamikor!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése